RMA (reklamation)

 

Kære kunde

Vi tilbyder reklamationsret jvf. vores forretningsbetingelser.

 

Hvis du oplever fejl eller mangler på et produkt som er købt hos NOWAS A/S indenfor reklamationsperioden*, har du her på siden mulighed for at indsende en reklamation. Alle felter skal udfyldes og der skal uploades mindst ét billede for at dokumentere reklamationen.


Hvis du ønsker teknisk support på et produkt som er udover reklamationsperioden eller et produkt som ikke er købt hos NOWAS, så vil vi anbefale at du i stedet udfylder formularen ” Andre henvendelser” eller ”Bestil service”

 

 

Fremgangsmåde for indsendelse af Reklamation:
1) Udfyld og indsend formularen.
2) Du modtager en kvittering for registrering af din reklamation. VIGTIGT! Denne skal gemmes.
3) Du modtager efterfølgende nærmere information fra NOWAS reklamationsafdeling

 

*Reklamationsperioden er som standard 1 år fra køb, men enkelte produkter har begrænset eller udvidet reklamationsret jf. forretningsbetingelser  punkt 5