Har du brug for hjælp?
Kontakt os her. NOWAS vil behandle din henvendelse så hurtigt som muligt.
Ordre & Faktura
Du kan kontakte vores supportteam her, hvis du har spørgsmål til en igangværende ordre, en faktura eller en levering.
Produktrådgivning og salg
Du kan kontakte vores salgsteam her, hvis du vil vide mere om et produkt før køb eller bede om et tilbud.
Højtryk, Leasing, Rengøringsmaskiner
Højtryk, Leasing, Rengøringsmaskiner
Vinduespudsning, Rentvandsanlæg
Vinduespudsning, Rentvandsanlæg, Rengøringsmaskiner
Vinduespudsning, Rentvandsanlæg, Rengøringsmaskiner
Rengøringsudstyr, -kemi, -maskiner
Vinduespudsning, Rengøringsmaskiner
Vinduespudsning, Rengøringsmaskiner
Returnering af varer
Kære kunde
Hvis du har fortrudt købet af en vare købt hos NOWAS A/S kan du inden for 14 dage sende varen retur til os.
Vi gør opmærksom på at du selv skal betale for returfragten.
Returneres varen inden 14 dage fra købet, opkræver vi et returgebyr på 95,00 kr. Retur af palleforsendelse og stykgods vil blive fratrukket den faktiske fragtomkostning som NOWAS har haft på denne ordre.Se mere information under vores forretningsbetingelser.
Sådan gør du
1) Udfyld og indsend formularen
2) Du modtager en email med oplysninger.
3) Udskriv e-mailen, denne skal udskrives og vedlægges varen.
Bemærk: Pakker sendt til pakkeshop, bliver IKKE afhentet - alle pakker skal sendes direkte til NOWAS Løgstør:
NOWAS A/S
Falstervej 1
9670 Løgstør
Problemer med et købt produkt?
Kære kunde
Vi tilbyder reklamationsret jvf. vores forretningsbetingelser. Hvis du oplever fejl eller mangler på et produkt som er købt hos NOWAS A/S indenfor reklamationsperioden*, har du her på siden mulighed for at indsende en reklamation. Alle felter skal udfyldes og der skal uploades mindst ét billede for at dokumentere reklamationen.
Hvis du ønsker teknisk support på et produkt som er udover reklamationsperioden eller et produkt som ikke er købt hos NOWAS, så vil vi anbefale at du i stedet udfylder formularen ” Andre henvendelser” eller ”Bestil service”.
Fremgangsmåde for indsendelse af Reklamation:
1) Udfyld og indsend formularen.
2) Du modtager en kvittering for registrering af din reklamation. VIGTIGT! Denne skal gemmes.
3) Du modtager efterfølgende nærmere information fra NOWAS reklamationsafdeling
*Reklamationsperioden er som standard 1 år fra køb, men enkelte produkter har begrænset eller udvidet reklamationsret jf. forretningsbetingelser punkt 5
Bliv en del af et stærkt team
Ønsker du at blive forhandler af vores produkter, kan du udfylde nedenstående formular. NOWAS A/S forbeholder sig til enhver tid retten til at afvise ansøgningen. Særskilte krav og vilkår gælder forhandlere. Yderligere detaljer følger efter godkendt ansøgning.
Bestil service
NOWAS tilbyder service og reparation på værkstedet i Løgstør, indenfor værkstedets åbningstider. Vi tilbyder også landsdækkende service, enten ved afhentning og levering, eller en servicebil. En gennemgang af en af vores teknikere, kan f.eks indebære vedligeholdelse af dit produkt eller support ved nedbrud. Derudover assisterer vi også med at optimere den daglige drift af dit udstyr.
NOWAS tilbyder skræddersyede løsninger til at matche dine behov, eller faste servicepakker. Vi tilbyder service og reparation af dit vaskeanlæg, maskiner i serviceindustrien, gulvvaskere og højtryksanlæg. Udfyld nedenstående formular for at blive kontaktet angående service eller reparation. Ved fejl eller reklamation på et leveret produkt bedes du udfylde formularen under punktet ”Problemer med et købt produkt?”
Eksempler på faste servicepakker:
(Lille service)
- Kontrol / justering af motor
- Skift af oliefilter
- Skift af olie
- Kontrol / justering af pumpe og gearkasse
- Kontrol af ekstraudstyr
(Stort service)
- Kontrol / justering af motor
- Skift af oliefilter, tændrør, brændstoffilter og luftfilter
- Skift af olie
- Kontrol / justering af pumpe og gearkasse
- Kontrol af ekstraudstyr samt tjek af over 25 yderlige punkter
(Vinterstandby)
- Frostsikring af højtryksanlæg (Sikret til -15 grader)
- Smøring af bevægelige dele
- Dræning af overskydende vand
- Kontrol for lækager + utætheder
- Efterspænding af slanger + fittings
- Skylning af imprægneringspumpe og slange med vand (Samt fyldes med frostsikker væske)
- Frostsikring af fødeslange (fyldes med frostsikker væske)
- Frostsikring af imprægneringsslange (fyldes med frostsikker væske)
- Frostsikring af imprægneringsslange (fyldes med frostsikker væske)
- Filterhus frostsikres
Det eneste du skal gøre som kunde er at tømme bilen så den er klar og let tilgængelig for servicemanden. Tøm gerne tanken for overskydende vand. (Alt over 50-100 liter)
- Kontrol / justering af pumpe
- Kontrol / justering af flowcontroller
- Kontrol / test af batteri
- Kontrol af filtre
- Kontrol af slangeoprul
- Kontrol af RO-pakke (hvis monteret)
- Kontrol af Hotwater (hvis monteret)
Andre henvendelser